گزارش عملکرد شش ماه منتهی به پایان سال 1399

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp

سید حمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان ، با اعلام این که در زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، آموزش قرآن در مراکز قرآنی شهرستان کرمان به صورت خصوصی، نیمه خصوصی ومجازی برگزاری می‌شود، گفت: ۱۷ مرکز قرآنی در شهرستان کرمان کارآموزش قرآن را به عهده دارند.
او افزود: در هر تابستان بیش از ۳ هزار نفر قرآن آموز در مراکز ما آموزش می‌دیدند که امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا کمتر بوده است.

توحیدی با اشاره به اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان قبل از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های زیادی در فضای مجازی داشت بیان کرد:در زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های بیشتر و در مواقعی فقط در همان فضای مجازی بوده است.

او اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان شهرستان کرمان در بین مراکز کشور با ۳۰ سال سابقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر را تاکنون آموزش قرآنی داده است.

توحیدی با اعلام اینکه پرهیز از کلمات ثقیل، شیوه آموزش ساده وآموزش سطح بندی قرآن از جمله فعالیت‌های منحصر به فرد مراکز آموزش قرآن ما در کشور است، گفت: بیش از ۷۵۰ مربی قرآنی در مجمع قاریان شهرستان کرمان آموزش دیده اند.

و اما برآن شدیم تاگزارش عملکرد شش ماهه منتی به پایان سال 99 را در بخش های مختلف به صورت جداگانه خدمت شما خانواده قرآنی دیار کریمان عرض کنیم :

قسمت اول گزارش :

تبلیغات، اطلاع رسانی و ثبت نام

1-طراحی و راه اندازی لینک ثبت نام و همچنین شماره پیامک جهت تسهیل ثبت نام

لینک ثبت نام :yun.ir/mqk

شماره پیامک : 10004445

( هزینه طراحی لینک و خرید شماره پیامک به ارزش تقریبی 15 میلیون تومان که با پیگیری های انجام شده بصورت رایگان در اختیار مجمع قاریان قرار گرفت )

آمار استفاده کنندگان از لینک و شماره پیامک به شرح زیر می باشد :

آمار استفاده از پیامک :545 نفر

آمار استفاده از لینک : 381 نفر

مجموع : 926 نفر

2- تشکیل کارگروه تخصصی رسانه وفضای مجازی و برگزاری جلسات مختلف در زمینه های گوناگون رسانه ای و تولید محتواهای مجازی

3-تبلیغات ترم های پاییز و زمستان با استفاده از فضای مجازی با کمترین هزینه تبلیغاتی و بیشترین بازخورد در سطح کشوری و حتی بین المللی

4-ثبت نام از شهرستانهای سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بم، زرند، کهنوج، بافت، نرماشیر، بروات، ماهان، کرمان، نجف شهر، ارزوئیه، ریگان،زرند، دشتخاک، پابدانا

و همچنین از استانهای : تبریز، خوزستان، یزد، تهران، قم

و همچنین مونیخ آلمان و آمریکا

منتظر گزارش های ما در قسمت های بعدی باشید…

دیدگاهتان را بنویسید